Handelsbetingelser for Ji Sport A/S

Virksomhedsoplysninger

Ji sport A/S
Maltvej 24
9700 Brønderslev
Tlf. 70 26 75 88
Mail. Post@Jisport.dk
Cvr-nr.: 30720768


Leveringsbetingelser

Leveringstid: 

Vi bestræber os på at levere din bestilling hurtigst muligt – normalt indenfor 2-3 arbejdsdage for lagervarer. 

Hvis varen ikke er på lager, bliver du informeret den første hverdag efter ordren er lagt. Vi har et stort og effektivt lager i Brønderslev på godt 1800 kvadratmeter med mere end 3000 forskellige produkter klar på hylderne til omgående levering. Varerne bliver forsvarligt emballeret og leveres med Danske Fragtmænd eller PostNord.

Leveringstiden for specialvarer oplyses ved bestilling. I tilfælde af restordrer vil forventet leveringstidspunkt blive oplyst via e-mail eller telefon.


Forsendelsesomkostninger og leveringsmetoder:

  • Erhvervslevering er 78,- kr. ekskl. moms til skoler, institutioner eller erhvervsadresser. 
  • Vi leverer ikke til privatadresser, men sender til pakkeshops. Når du vælger levering til en pakkeshop, vælger vi den pakkeshop, der ligger tættest på den adresse, du har opgivet. Denne forsendelseservice koster 49,- kr. ekskl. moms.
  • Ved voluminøse varer vil du blive kontaktet af vores kundeservice efter ordren er lagt og blive bedt om at godkende det respektive forsendelsesbeløb. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os inden, og få beløbet beregnet før du lægger din bestilling.

    Hvis det er aftalt, at varerne må stilles af fragtmanden uden underskrift ved modtagelse, påtager kunden sig risikoen for eventuelle skader eller tab, der måtte opstå efter leveringen er blevet foretaget på den aftalte lokation.

Du er altid velkommen til at hente dine varer hos Ji Sport i Brønderslev, Maltvej 24:

  • Mandag-torsdag 8:00-16:00
  • Fredag: 8:00-15:30

Vælger du ved checkout at afhente din ordre, vil du få besked fra vores kundeservice, når din ordre er klar til afhentning. 

Hvis du køber for over 5.000,- kr. ekskl. moms, tilbyder vi gratis fragt, medmindre din bestilling indeholder voluminøse varer.


Manglende kolli eller transportskader:

Manglende kolli eller transportskader skal noteres omgående på fragtbrevet for at opnå reklamationsretten. Det er vigtigt, at du tjekker al emballage (pap, kartoner, plast osv.), når du modtager varer sendt med et fragtfirma.

Beskadiget forsendelse:

Hvis du mod forventning får leveret en beskadiget forsendelse, skal du gøre speditøren opmærksom på dette ved modtagelse og kvittere for modtagelsen med anmærkninger. Er der sket skade på varen/varerne under transporten, skal dette dokumenteres ved modtagelse via billeder OG beskrivelse på fragtbrevet (spørg chaufføren). Husk at dokumentere det beskadigede gods ved at tage billeder af forsendelsen og emballagen (gem meget gerne denne).

Kontakt os:

Kontakt derefter vores kundeservice på 70 26 75 88 eller via e-mail på post@jisport.dk – så står vi klar til at hjælpe dig. Skaden skal ligeledes anmeldes til os hurtigst muligt, eventuelt med billeddokumentation. Hvis varerne ikke kontrolleres ved modtagelsen, kan fragtfirmaet eller Ji sport ikke holdes ansvarlig.  Hvis skaden ikke oplyses ved leveringen, er det kundens ansvar at reklamere over skaden til fragtselskabet.

Skjulte skader:

Ved skjulte skader, der opdages efter at varerne er pakket ud, skal dette meddeles os senest 7 dage efter varens modtagelse og senest kl. 12.00 den pågældende dag.

Reklamation ved manglende eller beskadigede varer:

Hvis du mod forventning ikke har modtaget din ordre som aftalt, eller hvis din forsendelse er mangelfuld eller beskadiget, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice. Du kan nå os på telefonnummer 70 26 75 88, hvor vores medarbejdere står klar til at hjælpe dig. Alternativt kan du sende en e-mail til post@jisport.dk med dine oplysninger og en beskrivelse af problemet. 

Priser og betaling

Priser:
Alle priser er angivet i DKK og vises både inklusiv og eksklusiv moms på vores hjemmeside. Priserne er opgivet uden leveringsomkostninger. I vores kataloger fremgår alle priser eksklusiv moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priser og sortiment i katalogernes gyldighedsperiode. 
Hvorfor priserne vises ex. moms: 
Vores priser vises som regel ex. moms, både på vores hjemmeside, i markedsføringsmateriale og kataloger, da vores største kundegruppe består af skoler, institutioner og klubber, som er momsregistrerede. På hvert produkt kan man se både prisen uden moms og inklusiv moms. Ved spørgsmål er man altid velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger.

Erhvervskunder: 

Vores erhvervskunder har 8 dages kredit, medmindre andet er aftalt. Betaling kan ske via faktura, som fremsendes via mail ved gyldigt CVR-nummer, eller med EAN-betaling. Fakturaen fremsendes, når varen er pakket og klar til afsendelse. Vi anbefaler altid vores erhvervskunder at oprette sig som bruger med et login til vores webshop, så de til enhver tid kan se de gældende priser ifølge den aktuelle aftale. Muligheden for at oprette en brugerprofil er en del af checkout-forløbet, når du afgiver en ordre. 

Private kunder: 
Privat kunder kan kun betale online med enten kreditkort eller MobilePay. Vi accepterer følgende kort: Dankork/VisaDankort, Visa/Visa Electron, MasterCard/Eurocard Betalingen trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager og videregives til PostNord eller Danske Fragtmænd. Vi opkræver ingen gebyr på din kreditkortbetaling. Pengene er reserveret på dit kort eller konto, indtil vi hæver beløbet ved afsendelse af varen, eller pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 
 Ved spørgsmål eller behov for yderligere information, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice: tlf. 70 26 75 88 eller på mail. post@jisport.dk

Reklamation og returnering

Kontakt altid kundeservice på 70 26 75 88 eller via e-mail på post@jisport.dk, hvis du har en reklamation.

Returnering af varer:

Returnering af varer kan kun finde sted efter nærmere aftale med Ji Sport A/S. 

Køber afholder alle omkostninger til returnering, herunder eventuel specialemballage. Bestillingsvarer og specialvarer tages ikke retur. 

Hvis du fortryder købet og ønsker at returnere varen, skal den sendes tilbage med fyldestgørende information, såsom en kopi af ordrebekræftelsen, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foretages, samt kopi af evt. forudgående korrespondance. 

Returnering skal ske i original emballage og være emballeret på en sådan måde, at den kan videresendes uden risiko for beskadigelse. Hvis den reklamerede vare beskadiges på grund af manglende emballage ved returnering, er det afsenderens ansvar. 

Hvis du benytter dig af din fortrydelsesret, sker tilbagebetaling senest 14 dage efter, at varen er modtaget på vores lager. Omkostninger til porto og fragt ved returnering skal afholdes af køber. Refundering sker til samme konto/betalingskort, som varen blev købt med. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne fra købsbeløbet.

Varen skal sendes til:
Ji Sport A/S
Maltvej 24
9700 Brønderslev


Reklamationsret:

I forhold til garanti- og reklamationsforhold overholder vi købeloven jf. lovbekendtgørelse nr. 237 af 28. marts 2003. Det betyder, at du som erhvervskunde har 6 måneders reklamationsret på alle vores produkter, og som privatkunde har 24 måneder. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det indebærer, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Fejl eller skader, der skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid, er ikke dækket af reklamationsretten. Ved reklamation skal du kontakte vores kundeservice og oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet. Husk at medtage billeder, hvis det er relevant.

Reklamationer skal indsendes til:
Ji Sport A/S
Maltvej 24
9700 Brønderslev

Kontakt os på telefon 70 26 75 88 eller via e-mail på post@jisport.dk for vejledning og yderligere oplysninger om reklamationsproceduren.